8/6/09

Darreres conclusions

Ja hem arribat al final d'aquesta assignatura, i, amb ella, el final del blog.
M'agradaria comentar tots els aspectes que m'han ajudat a poder dur a terme aquesta tasca, i no són més que els diàlegs i les explicaciones que s'han donat a classe durant el curs. nous conceptes s'han anat introduïnt, noves formes de dir i nous coneixements. al principi creia que no treuria molta informació en aquesta assignatura, però ara penso tot el contrari: el fet de treballar en grup i de formar grups de discussió és una de les millos maneres d'escoltar diferents pensaments, opinions i conceptes que potser, no havies escoltat encara o no d'aquesta manera...
a mi,personalment, m'ha ajudat a crear-me un ritme diferent d'intervenció i de diàleg, a veure les classes des d'altre punt de vista i a saber disfrutar-les molt més.
tot ique al principi la idea del blog no em semblava massa bona, he de reconéixer que ara m'encanta. la trobo ràpida, ordenada i còmode. És un lloc públic però al mateix temps, individual.
No em possaré a dir un per un quins són els coneixements que he adquirit ni tampoc et resumiré l'assignatura sensera... crec que amb el dia a dia d'aquest blog ja es veu clarament quin ha sigut l'aprenentatge... això sí!!: he de reconéixer que els diaris són els meus nous amics... ja els llegia avants,però no és el fet de llegir-los, sinó el com llegir-los.. això sique és un nou aprenentatge per a mi en aquesta assignatura...el poder llegir qualsevol notícia odiari i poder interpretar-lo des d'una visió de l'educació o pedagògica.
També dir que el treball continu i el blog m'han servit de bona ajuda per a matitzar millor el treball diari i seguit.
Ha sigut de molt bon gust cursar aquesta assignatura i estic satisfeta amb els seus resultats.

No hay comentarios:

Publicar un comentario